BUY TICKET REGISTER CODE MEDIA SPEAKER

 

FAQ

________________

 Otrzymuję komunikat, że mój adres istnieje już w systemie.
Komunikat ten oznacza, że w przeszłości rejestrowaliście się już Państwo w systemie i posiadacie w nim konto. Osoby posiadające już konto w systemie nie muszą rejestrować się ponownie.

 Nie pamiętam hasła do swojego konta, co zrobić?
W sekcji logowania kliknij przycisk: ZAPOMNIAŁEM HASŁA.

 Co oznacza * przy opisie pola (np. E-mail *)?
Gwiazdką oznaczone są pola wymagane – bez ich wypełnienia rejestracja nie powiedzie się.

 Inny problem z rejestracją
Skontaktuj się z naszym zespołem projektowym (zakładka KONTAKT).

 Czy udział w konferencji jest płatny?
Tak. Bilety można kupić przez stronę internetową forumdostepnosci.com.pl (w zakładce KUP BILET) lub kontaktując się z naszym zespołem projektowym (zakładka KONTAKT).

 Jestem zainteresowana/y udziałem w konferencji Forum Dostępności. Jak mogę kupić bilet?
Bilety można kupić przez stronę internetową  forumdostepnosci.com.pl 

 Czy jest możliwość udziału online?
Nie. Konferencja odbywa się wyłącznie w trybie stacjonarnym.

 Czy będą dostępne nagrania wideo po konferencji?
Nie. Konferencja jest dostępna wyłącznie w trybie stacjonarnym dla jej uczestników na miejscu.

 Kupiłem/-am bilet na konferencję Forum Dostępności. Czy upoważnia mnie on również do wzięcia udziału w wieczorze branżowym?
Sprawdź na swoim bilecie czy upoważnia on do udziału w wieczorze branżowym pierwszego dnia.

 Czy cena biletu obejmuje nocleg?
Nie, bilet obejmuje wyłącznie konferencję. Noclegi uczestnicy rezerwują we własnym zakresie.

 Jestem dziennikarzem. W jaki sposób mogę uzyskać akredytację?
Wszystkie informacje odnośnie akredytacji można znaleźć w zakładce MEDIA.